Assalamualaikum semua, how's today? is everything okay? :) stay tough okay! there's still along journey you have to go. So if you are not strong enough you will divert from your dream, stay tough everyone! Smile like there is nothing bad happend to us eventhough its hurt a lot. Dont ever try give up, that is not the best way to do! 

Sernanya byk benda nk share tau! like seriously byk gila... tpi tk smua boleh kongsikan? hihi. Dont be mad okay! xD stay calm.. Alhamdulillah hidup aku makin berjalan dgn lancar, mcm org ckp.. we learnt from our past :) so do i.

Hihi the bast part is, im okay now! and from now.. aku dh boleh move on and lupakan benda yg lepas semua tu! Bukan senang okay? like seriously ._. everyday fkrkan dia smue, tpi apa yg aku fkr "dia tk hargai aku so buatpe aku nk sebuk2 fkr pasal dia, kumbang bukan sekuntum! :DD " Perit yang aku lalui smua dia tk pernah thu, yg plg sedih skali dia tk gunakan peluang yg aku bg sebaiknya :) Cuma satu je, aku tk pernah menyesal syg dia. Dulu dia adalah segalanya bg aku :) tp sokaylah hal lama tk baik dikenangkan? x) 

Sekarang aku dh cuba terima org lain and ape jua benda yg dtg dlm life aku. Takkan aku nk 24/7 bersedih mcm dlu kan? tkkn kut. Alhamdulillah aku ad kwn kwn, mak abah, adk beradik and moo untk tolong aku move on. Always be there for me :) Alhmadulillah.

Aku jd kuat skang sbb dia :) kalau tk kerana dia mungkin smpai skang aku masih lembik and tk rasa smue pahit ni. Terima kasih kekanda syg :* mcm org ckp amek masa untuk belarii mcm dlu tp atleast kite berusaha kan? Jd mcm aku.. mula2 "Bangun, merangkak, bertatih, berjalan dan akhirnya berlari mcm dlu!" 

So skang aku dlm kategori berjalan. Amik masa smua ni.. bukan senang tau wak? nt jgn ckp saya dh lupakan awk tau. 


To dear Sweetheart; i love you so much, thanks for everything okay! and mungkin kita tkde jodoh :) I akn igt smua wedding plan kita masa dlu dlu, vid kite, gmbr kita. Ah so cute smue tuh :) Tc of yrslf, Xoxo