*clikck*  -message tone.
Him: Jum beli makanan!
Me: Jum.
Him: Aku dh dpn Mcd neh.

*kluar kedai* And i met him smbl dia pegang perut dengan muke kesian. Jalan punya jalan smbil berbual dgn rancak sampailah ke destinasi kami..

Him: Nk *tunjuk keropok lekor* 2rggt.
Pkck: 2rggt je? neh dtg 2org kna beli byk skit.
Him: Kalau dia tk cukup 2rggt pkck *pndg aku smbl snyum*
Me: *Ktawa* kalau sy kna 10rggt pkck. 
Pkck: Amboiii gelojoh nyaaaaa.. Neh org rumah sehat tk? *pndg dia then mata melerek dkt aku*
Him: *ketawaaaa then terus muke merahhh*
Me: *diam seribu bahasa*
Pkck: Kalau kwg khwn, jgn lupe ajk aku! pkck snggup jual keropok lekor dpn wedding kwg tau.
Both: *muke merah*
Me: Ouh kau suke heh ktawaaaa -.- 
Pkck: Ek, tk ngku org rumah ke? Ke kau curang nehhh?! *pdng dia*
Him: Mengaku pkck! Tp dia neh hah tknk mengaku *pdng aku*


Memang rezeki aku kna sakat memalam neh kan? -.-